Overige vragen

 

Product niet meer op voorraad

Stuur Goudhaartje een mail met artikelnummer, gewenst aantal en de vraag wanneer deze leverbaar is. In veel gevallen kan een product alsnog worden geleverd, mits deze ook voorradig is bij de leverancier van Goudhaartje.

 

Geen bevestigingsmail ontvangen

Kijk eerst in de spam van je mail of de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen. Ga na of je mailbox vol is en je daardoor geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Verder kan het nog zijn dat je je mailadres onjuist hebt ingevoerd tijdens het bestelproces. Mocht voorgaande niet van toepassing zijn, dan kan er sprake zijn van een technisch probleem. Mail naar: [email protected] met de vraag om een bevestigingsmail, deze zal dan alsnog worden verzonden.

 

Gebruiksaanwijzing haaraccessoires

De haaraccessoires van Goudhaartje zijn van goede kwaliteit, maar om te zorgen dat deze lang mooi blijven volgen een aantal tips. Doe de haaraccessoires uit het haar voordat jij/je kind gaat: slapen, douchen, zwemmen of sporten. Haarelastiekjes kunnen vanzelfsprekend wel gedragen worden tijdens deze activiteiten, maar dit is op eigen risico. Let op bij kinderen onder de drie jaar in verband met kleine onderdelen, dit is tevens op eigen risico.

Wanneer je een haarbloem bestelt en deze net hebt ontvangen, is het belangrijk dat je deze enkele uren uit de verpakking laat liggen. Ondanks dat Goudhaartje de haarbloemen netjes verpakt, kunnen deze wat uit hun vorm raken door de verzending. Door de haarbloem enkele uren uit de verpakking te laten liggen zal deze vanzelf zijn originele vorm terug krijgen.

 

Privacy

Goudhaartje houdt zich aan de wet persoonsregistraties en zal persoonlijke gegevens niet verstrekken aan derden. Alle gegevens die je bij Goudhaartje achterlaat zijn veilig. Dit is geregeld met één van de modernste technieken: de Secure Socket Layer (SSL). Voor meer informatie, lees de 'privacy policy' helemaal rechts onderaan deze pagina in het grijze gedeelte.

 

Wat te doen bij klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Wanneer je samen met webwinkelkeur niet tot een oplossing bent gekomen is er tot slot nog de mogelijkheid om je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie (http://ec.europa.eu/odr).

 

Waar kan ik met overige vragen terecht?

Neem bij overige vragen gerust contact op met Goudhaartje. Goudhaartje is bereikbaar per mail: [email protected] De mail wordt over het algemeen dezelfde werkdag beantwoord en anders binnen maximaal drie werkdagen. Vragen en/of opmerkingen over de webshop of de haaraccessoires zijn altijd welkom!

 













Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »